13 Kasım 2013 Çarşamba

Namazlarımda birinci Duam


Namazlarımda birinci Duam

 

Babam, 8 Kasım 2013 Cuma günü ANJİYO oldu. İki damarına stend takıldı... Bir gece hastanede yattı, eve geldi, şimdi durumu iyi hamdolsun..

Önceki yazılarımdan da biliyorsunuz, Cuma günleri babam beni tekerlekli sandalyem ile mahallemizdeki girişi düz camiye cuma namazlarına götürür.

Bu Cuma (8 kasım 2013) günü sabah babamın tansiyonu yükseldi. Sabah devlet hastanesine acile gitti, ilaç vermişler, eve döndü, uzanıp dinlendi.


 

Dolayısıyla Cuma namazına gidemedim, üzülüyordum. Sonra birden acaba cuma namazını canlı veren televizyon var mı, diye aklıma geldi. Google’da araştırırken TRT Diyanet TV’nin cuma namazını canlı yayınladığını öğrendim.

Odamda uydu alıcısı yok malesef. Ben de internetten sayfasını açarak izledim. Kocatepe camisinden canlı Cuma vaazını dinledim. Hiç görmediğim Kocatepe camisinde İsmail Coşar hocanın okuduğu ezanla gözyaşına boğuldum.

Cuma Hutbesini dinledim. Teyemmüm abdesti ile oturduğum yerde laptoptan internet Tv’den imama uyarak cuma namazını kıldım, hamdolsun. İmam efendi çok güzel Kuran okudu namazda...

Bu Cumaya gidemedim ama Allah’a hamdolsun devletimiz böyle kanal açtı. Çok mutlu oldum... Cumaya gidemedim derken Rabbim Kocatepe Camiinde Cumayı kılmayı nasip etti. Binlerce hamdolsun.

 

İnşallah Kocatepe’de cemaatteki namaz kılan insanlarla beraber, Rabbim benim de namazımı kabul eder.

Babam hala kendini hiç iyi hissetmiyordu. Öğleden sonra Özel Sincan Koru hastanesi Kardiyoloji bölümünden randevu aldı. Doktor, amca kalbinde sorun var, hemen anjiyo yapacağız, demiş.

Yazdan beri aylardır sürekli bir yorgunluk, halsizlik vardı. Bu sene iyice yaşlandım artık, az yürüyünce bile hemen yoruluyorum, diyordu. Meğer kalbinde sorun varmış.

 

Babam, annemi benim yanımda bırakarak arabayla hastaneye kendisi gitti. Doktor hemen anjiyo yapmış ve iki damarına stend takmış. %80 tıkalıymış.

 

Telefonla haberi alan annem, komşumuz Efkan Vural hocamın hanımına durumu anlattı. Efkan hocam okuldan süratle eve geldi. Efkan hocam ve hanımı annemle hemen hastaneye gittiler. Annemi babama refekatçı bıraktılar.

 

Efkan hocam bizim arabayı, hanımı da kendi arabalarını eve getirdi. Efkan hocamın hanımı Hatice hanım bana yemek hazırlayıp getirdi. Yemekten sonra yatsı namazını kıldık. Efkan hocam Kuran okudu ve dua etti, ben amin dedim.  

 


Allah onlardan ebediyen razı olsun. Bizi cennette de komşu eylesin. Babam bir gece annemle hastanede kaldı.

 

Çorumdan haberi alan kızkardeşimgil Ankara’ya geldi ve yalnız kalmadım. Eniştem beni sabah namazına kaldırdı. Allah onlardan da razı olsun.

 

Allah’ın babama şifa vermesi için gözyaşıyla çok dua ettim ama ya acaba babama bişey olursa diye endişe yaşamadım. Hep Allah’a güvendim.


Bunun nedeni uzun yıllardır her namazımda, bazen baklava yiyerek ettiğim DUA’dır. Yani ağlayarak binlerce kez ettiğim dua... Allah duaları kabul eden MUCİB’dir.

 

Duam: “Allah’ım anneciğime ve babacığıma sağlıklı, hayırlı, bereketli uzun ömür ver. Ben Celal kulunu annem ve babamdan başka bir sebebe muhtaç etme. ... “ AMİN


Sanırım babacığım beni bir kaç hafta daha Cuma namazına götüremeyecek. Hamdolsun ki Diyanet TV var. Gerçi babam iyileşsin yeter ki. Ben hep laptoptan kılmaya razıyım.

 

Aslında sadece camiye gidemeyen biz engelliler değil, Kadınlarımız da bu yayından istifade edebilirler.


http://www.trt.net.tr/Anasayfa/canli.aspx?y=tv&k=trtdiyanet


Allah bu DİYANET TV televizyonunu kuran devletimizden ve emeği geçen herkesten ebeden razı olsun. Allah devletimizi kıyamete kadar payidar kılsın.

 

“Allah’ım anneciğime ve babacığıma sağlıklı, hayırlı, bereketli uzun ömür ver. Ben Celal kulunu annem ve babamdan başka bir sebebe muhtaç etme. ...

 


Allah’ım anneciğimi ve babacığımı dünyada da, ahirette de birbirinden ayırma Ya Rabbel Alemin...“

AMİN

 

Celal Çelik              Ankara  ( Konya-Ereğli )

 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder